SmartScan

SmartScan to aplikacja dzięki której przeniesiesz treści z dokumentów papierowych do plików edytowalnych Word i Excel, oraz do przeszukiwalnego PDF. Jest to tak zwana technologia OCR.

SmartScan wyróżnia się od innych programów OCR tym, że jest dostępny bezpośrednio z panelu dotykowego urządzeń wielofunkcyjnych bizhub. Dokumenty ułożone na podajniku momentalnie lądują w formie cyfrowej na skrzynce e-mail lub w osobistym katalogu sieciowym.

Najważniejsze korzyści:

  • Oszczędza czas – nie trzeba przepisywać dokumentów;
  • Pozwala na szybkie wyszukanie informacji w obszernych dokumentach;
  • Jest bardzo prosty w obsłudze.

Brak konieczności kupowania licencji dla wszystkich użytkowników, jak w przypadku konkurencyjnych programów OCR, sprawia, że jest to bardzo opłacalne rozwiązanie.

Elastyczny system licencjonowania, pozwala na wybór optymalnej oferty, w zależności od ilości skanowanych stron i posiadanych urządzeń

SmartScan działa w oparciu o sprawdzone algorytmy wiodącej firmy Abbyy, co gwarantuje najwyższą dokładność otrzymanych dokumentów – rozpoznawalność znaków na poziomie 99%. Rozwiązanie powstało i stale rozwijane jest w polskim oddziale Konica Minolta, który zapewnia doskonałe wsparcie lokalne.

Kluczowe funkcje

  • Funkcjonalność OCR dostępna jest bezpośrednio na nowoczesnym panelu dotykowym, w który wyposażone jest każde nowe urządzenie bizhub.
  • Oprogramowanie jest instalowane na biurowym serwerze.
  • Komputery użytkowników nie są obciążone przetwarzaniem dodatkowych danych i nie ma potrzeby instalowania dodatkowych aplikacji na każdej stacji roboczej.
  • Zaawansowane ustawienia domyślne jakości rozpoznawanych dokumentów umożliwiają definiowanie pożądanych standardów wymaganych w obiegu dokumentów.
  • Administrator działu IT nie traci czasu na wielokrotne instalacje i każdorazowy monitoring działania systemu.
  • Nieskomplikowana integracja rozwiązania z posiadanymi już urządzeniami z serii bizhub poprzez panel dotykowy maszyny.
  • Do użytkownika przesyłany jest gotowy do edycji plik *.doc, *xls lub najlepszy do przeszukiwania i archiwizacji, przeszukiwalny *.pdf.
  • Rozpoznawalność znaków drukowanych na poziomie ponad 99%.
     

Korzyści

  • Przetwarzanie dokumentów z formy papierowej na elektroniczną (OCR)
  • Konwertowanie dokumentów do popularnych, biurowych formatów dostępnych w ramach pakietu oprogramowania MS Office (*.doc, *.xls) lub PDF
  • Nieskomplikowana integracja rozwiązania z posiadanymi już urządzeniami z serii bizhub poprzez panel dotykowy maszyny
  • Ergonomia i prostota interfejsu użytkownika
  • Rozpoznawalność znaków drukowanych na poziomie ponad 99%
  • Możliwość zintegrowania Smartscan z wykorzystywanymi systemami do archiwizacji lub ERP
  • Oszczędność czasu i wzrost efektywności pracowników
  • Łatwy dostęp do przetworzonych danych i informacji dzięki możliwościom przeszukiwania dokumentów
  • W podstawowym pakiecie możliwość przetworzenia, aż 10 000 dokumentów miesięcznie
     

Wymagania techniczne

Minimalne:

  • Komputer z procesorem E5200 Pentium Dual-core lub kompatybilnym o minimalnej częstotliwości 1,8 GHz
  • Dysk twardy 250GB SATA
  • 1 GB pamięci RAM

Rekomendowane:

  • Komputer z procesorem Ex/ x3200, X3320 QC 2.5GHz/1333, 6MB L2 Cache lub kompatybilnym
  • Dyski twarde 2 x 250GB SATA 400W
  • 2 GB pamięci RAM
  • System zainstalowany i skonfigurowany u klienta: Windows 2003 SP2 (32 lub 64-bitowy) / Windows 2008 Server SP1 (32 lub 64-bitowy) / Windows 7

Inne wymagania:

  • 2 GB wolnego miejsca na dysku na potrzeby pracy silnika OCR.
  • Konto administratora może wymagać uprawnień do zapisu/odczytu w określonych gałęziach rejestru (szczegółowe informacje zawiera instrukcja obsługi)
  • Microsoft .NET Framework 3.5
  • Podczas instalacji ładowany jest SQL CE