SmartScan
SmartScan to aplikacja dzięki której przeniesiesz treści z dokumentów papierowych do plików edytowalnych Word i Excel, oraz do przeszukiwalnego PDF. Jest to tak zwana technologia OCR.
SmartScan wyróżnia się od innych programów OCR tym, że jest dostępny bezpośrednio z panelu dotykowego urządzeń wielofunkcyjnych bizhub. Dokumenty ułożone na podajniku momentalnie lądują w formie cyfrowej na skrzynce e-mail lub w osobistym katalogu sieciowym.
Najważniejsze korzyści:
- Oszczędza czas – nie trzeba przepisywać dokumentów;
- Pozwala na szybkie wyszukanie informacji w obszernych dokumentach;
- Jest bardzo prosty w obsłudze.
Brak konieczności kupowania licencji dla wszystkich użytkowników, jak w przypadku konkurencyjnych programów OCR, sprawia, że jest to bardzo opłacalne rozwiązanie.
Elastyczny system licencjonowania, pozwala na wybór optymalnej oferty, w zależności od ilości skanowanych stron i posiadanych urządzeń
SmartScan działa w oparciu o sprawdzone algorytmy wiodącej firmy Abbyy, co gwarantuje najwyższą dokładność otrzymanych dokumentów – rozpoznawalność znaków na poziomie 99%. Rozwiązanie powstało i stale rozwijane jest w polskim oddziale Konica Minolta, który zapewnia doskonałe wsparcie lokalne.
Kluczowe funkcje
- Funkcjonalność OCR dostępna jest bezpośrednio na nowoczesnym panelu dotykowym, w który wyposażone jest każde nowe urządzenie bizhub.
- Oprogramowanie jest instalowane na biurowym serwerze.
- Komputery użytkowników nie są obciążone przetwarzaniem dodatkowych danych i nie ma potrzeby instalowania dodatkowych aplikacji na każdej stacji roboczej.
- Zaawansowane ustawienia domyślne jakości rozpoznawanych dokumentów umożliwiają definiowanie pożądanych standardów wymaganych w obiegu dokumentów.
- Administrator działu IT nie traci czasu na wielokrotne instalacje i każdorazowy monitoring działania systemu.
- Nieskomplikowana integracja rozwiązania z posiadanymi już urządzeniami z serii bizhub poprzez panel dotykowy maszyny.
- Do użytkownika przesyłany jest gotowy do edycji plik *.doc, *xls lub najlepszy do przeszukiwania i archiwizacji, przeszukiwalny *.pdf.
- Rozpoznawalność znaków drukowanych na poziomie ponad 99%.
Korzyści
- Przetwarzanie dokumentów z formy papierowej na elektroniczną (OCR)
- Konwertowanie dokumentów do popularnych, biurowych formatów dostępnych w ramach pakietu oprogramowania MS Office (*.doc, *.xls) lub PDF
- Nieskomplikowana integracja rozwiązania z posiadanymi już urządzeniami z serii bizhub poprzez panel dotykowy maszyny
- Ergonomia i prostota interfejsu użytkownika
- Rozpoznawalność znaków drukowanych na poziomie ponad 99%
- Możliwość zintegrowania Smartscan z wykorzystywanymi systemami do archiwizacji lub ERP
- Oszczędność czasu i wzrost efektywności pracowników
- Łatwy dostęp do przetworzonych danych i informacji dzięki możliwościom przeszukiwania dokumentów
- W podstawowym pakiecie możliwość przetworzenia, aż 10 000 dokumentów miesięcznie
Wymagania techniczne
Minimalne:
- Komputer z procesorem E5200 Pentium Dual-core lub kompatybilnym o minimalnej częstotliwości 1,8 GHz
- Dysk twardy 250GB SATA
- 1 GB pamięci RAM
Rekomendowane:
- Komputer z procesorem Ex/ x3200, X3320 QC 2.5GHz/1333, 6MB L2 Cache lub kompatybilnym
- Dyski twarde 2 x 250GB SATA 400W
- 2 GB pamięci RAM
- System zainstalowany i skonfigurowany u klienta: Windows 2003 SP2 (32 lub 64-bitowy) / Windows 2008 Server SP1 (32 lub 64-bitowy) / Windows 7
Inne wymagania:
- 2 GB wolnego miejsca na dysku na potrzeby pracy silnika OCR.
- Konto administratora może wymagać uprawnień do zapisu/odczytu w określonych gałęziach rejestru (szczegółowe informacje zawiera instrukcja obsługi)
- Microsoft .NET Framework 3.5
- Podczas instalacji ładowany jest SQL CE